måndag 5 juni 2017

Veckosammanfattning vecka 22

Hej och glad måndag. Nu har rutinen att endast jobba utan att behöva tänka på skolan infunnit sig. Så himla skönt. Blev en del jobbande förra veckan, något som inte var det bästa för min fot. Försöker hitta en balans där jag kan vara aktiv utan att min fot sväller upp ännu mer och tar ont. Ska på röntgen, men det är inte förrän i början på juli dessvärre. 

Förra veckan var händelserik. Veckan började med min födelsedag, ett frisörbesök och avslutningsceremoni från min utbildning. Kommer bli väldigt märkligt att inte möta mina vänner regelbundet som vi gjort nu. Efter ceremonin for jag, Martin, mamma och min syster Maya och åt dim sum.
Sen har det varit en del jobb, jag mötte Martin i stan en dag för att köpa kostym till bröllopet. Han kommer att bli riktigt stilig och jag längtar verkligen efter den dagen. 
Helgen så var det musikkfest på lördagen och spelkväll på söndagen. 

Som vanligt tänkte jag sammanfatta min vecka med lite mobilbilder från veckan som var. 

 Här har vi en liten del av de jag gick skola med. 
Hade på mig tyllkjol från Asos, t-shirt och halsband från Monki, skor från Adidas och väskan är från Marc by Marc Jacobs. 

 Det var så fuktigt i luften att mitt hår kämpade emot frisörens plattångsanvändande. 

 Det blev lite mat kvar från middagen som vi tog med hem. Åt det till frukost på tisdagen. 

 Jag jobbade dagtid på onsdagen och vädret var lite så där. Helt plötsligt började det vräka ned och åska. Måste säga att det var riktigt skönt, för det hade varit kvavt så himla länge. 

 Efter jobbet mötte jag Martin i stan för att köpa kostym till han inför bröllopet. Han hade varit på stan själv och kollat lite grann. Han hade hittat ett par han gillade, men också en han verkligen verkligen gillade. Han var så otroligt fin i kostymen, att jag nästan fick tårar i ögonen. Bra tecken tänker jag. 
Vi gick sen till Sushi Bowl för att äta middag. Eller för min del, lunch och middag. Blev lite väl mycket och jag var sjukt mätt hela kvällen. 

 Martin har en tendens att frysa till när jag ska ta bild på han. Då blir det lite så här. 


 Sen blir det ett litet hopp till lördagen när det var musikkfest. Jag och Martin skulle möta mamma i stan för att gå runt och höra på massa musik. Eget inlägg dyker upp senare i veckan. 

Söndagen regnade det massvis. Var så skönt att inte känna att jag måste gå ut för att njuta dagen. 
På kvällen fick vi hem massa vänner på middag och brädspel. 

Hoppas att du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...