onsdag 28 juni 2017

Asos broderad läderväska

För över en månad sen (nästan två..) klickade jag hem den här väskan från Asos. Jag gillade verkligen broderingarna på den och storleken. Kändes som en väska där man får plats med det man kan tänka sig behöva en dag eller kväll, men ändå inte vara för stor.

Den här väskan och en jag beställde tidigare, är de jag tänkt att ta med till Reading Festival i år. Den med paljetter är mest för att den är fin, den är ju fruktansvärt opraktisk när det kommer till storleken, så tror den här kommer göra sig bra. Jag försöker att begränsa hur mycket jag har med mig in på festivalområdet, för bär jag för tungt för länge blir jag på dåligt humör och får huvudvärk.

Väskan kommer givetvis att användas annars också, tror den blir riktigt bra under sommaren. Jag hade med den till våran bröllopsmiddag med familjerna i lördags och den passade perfekt.
  DSC_9257

DSC_9255

DSC_9252


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...