fredag 3 maj 2013

Rosa blommor och vårglada kaniner

Igår mötte jag min syster för lite shopping på stan. Jag hade sett ut en helt fantastiskt fin klänning hos Monki som jag ville ta en närmare titt på. 

Vi tog en liten promenad till Tøyen och där blommade träden. Alltså så underbart. Måste gå tillbaka en dag till veckan och se när det är fullt av blommor. Så otroligt fint. 


 Här är den underbara klänningen. Jeans var nog inte det bästa att prova till, jag ser lite rundare om magen än vanligt. Men här i provhytten började jag se resultat av träningen. Woho. 

 Det fick följa med en liten kanin som ser vårglad ut eller som om den haft närkontakt med en jägare. Du väljer. 
 Denna kommer också från Monki och kostade inte ens en hundralapp. 

 Finaste klänningen tar plats på garderoben. Den ska få följa med till Amsterdam känner jag. 


7 kommentarer:

  1. Klänningen är jättefin1 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) Föll pladask när jag såg den första gången på Monkis hemsida :)

      Radera
  2. sv: ja då hade dem de ju så mycket enklare än vad vi hade haha xD
    jag hade de superfint och saknar det redan hahah :(

    SvaraRadera
  3. Vilken ursöt klänning du hittade! :) Och kaninhalsbandet passar ju perfekt till.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...