fredag 24 maj 2013

I like girls, girls and fast cars

 Igår var det dags för premiären av Fast & Furious 6 på Colosseum. 

 Det var några fina bilar vid röda mattan. Hade gärna haft en sådan om jag hade haft ett körkort. 

 Martin påväg in. 

 Ofta vid premiärer på Colosseum delar de ut gratis saker att äta på. Idag var det från Lion. 

 En spänd jag. Gud som jag älskar snabba bilar. 

Sen så lottade dom ut goodie bags med saker från filmen. Den här gången var det en fast & furious keps och filmbox med filmerna 1-5. Inte illa vinst det. 

Filmen var riktigt bra och jag var helnöjd efteråt. Så himla bra. Längtar tills nästa film kommer ut. 

12 kommentarer:

  1. Det ser trevligt ut! Roligt att filmen föll dig i smaken också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var riktigt kul. Jag har varit ett stort fan av Fast & Furious filmerna sedan jag såg 2 fast 2 furious första gången. Så det krävs inte mycket innan jag gillar dessa filmerna :)

      Radera
  2. wow it must be nice to go to the premiere! it must be a fun day :) xx

    Letters To Juliet

    SvaraRadera
    Svar
    1. It is fun. When I go to a new movie I make sure that most of the times it is tickets to a pre-release. It is always so much fun.

      Radera
  3. Comfy seats in the theater and amazing cars! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. The seats are very comfy, and the cars are not that bad :)

      Radera
  4. sv: Eller hur! :)

    Åh, jag vill också se den filmen!

    SvaraRadera
  5. Va kul att filmen va bra :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...