torsdag 2 maj 2013

Maj maj måne...

Äntligen dags för finaste maj månad. Händer alltid massa fint den här månaden, och då inte minst min födelsedag i slutet av maj.
Tvåtusentrettons maj är inget undantag för att vara fin, med en del spännande saker inplanerade. 

Bild från WeHeartIt

  • Two Door Cinema Club spelar första helgen i maj. Hur fint som helst. 
  • Amsterdam i fyra dagar. Bara en sådan sak.
  • Sjuttonde maj som den norska invånaren jag är, är ju en superviktig sak. Får se vad som riktigt händer denna dagen, men blir det fint väder kommer det nog kittlas en hel i del i magen om vi säger så. 
  • Vi hoppas på sol, värme och massvis av grillningar i parker. 
  • Att det snart är fullt av blommor och blad överallt. Fotosäsongen är snart här.
  • Det blir bakstuga här hemma då jag tänkt att få hit mina barn på jobbet för att fira min födelsedag. 18 stycken barn + fem vuxna ska hit. Då behövs det en gode del tårtor, kakor och cupcakes. 
  • Att jag fyller år. Det blir så otroligt fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...