fredag 3 maj 2013

Etsy

Jag älskar sidan Etsy och det mesta som finns där. När man väl ha rbörjat kolla in sidan är det svårt att sluta tänka bara en sida till. Och att sedan inte hitta något man vill ha är nästan ännu svårare. 
I onsdags använde jag bra bit över en timma bara på att kolla och olika prints och planscher. Finns så otroligt mycket fint som gärna får komma hem. Och finast är nog priset på de flesta nedladdningsbara artsen, de kostar ju nästan ingenting. 

Här är några utav de jag gärna hade köpt hem.


 Min slags matlagning



Finaste Harley Quinn och en pinup

14 kommentarer:

  1. Åh gillar speciellt första! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var otroligt fin :) Vill så gärna beställa hem allihopa :)

      Radera
  2. Tack för grattis <3
    Min kille ville ge mig helium-ballonger men att hyra en sån helium-tub med gas kostade 1800:- så han kände att nja... det funkar med vanliga ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Teknikmagasinet säljer helium till ballonger och liknande. Har för mig att de inte kostar så mycket.

      Radera
  3. Vilken mysig blogg du har!

    SvaraRadera
  4. Fina alla de där.=) På den sidan kan man hitta hur mycket som helst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet den är livsfarlig. Helt plötsigt hade tiden gått mycket fortare än väntat..

      Radera
  5. Vilka fina! Min matlagning tycker jag är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var riktigt passande till mig :) är inte världsbäst på matlagning, inte ens i närheten av bra eller ok för den delen.

      Radera
  6. sv: Ber om ursäkt för det sena svaret! Det är den verkligen! Du bör verkligen se den! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. sv: Ja, jag med, jag är särbo sedan augusti och jäklar vad mina matvanor har gått ner. Jag kan godkänna mackor eller yoghurt som lunch, men middag... alltså shit, vi får skärpa oss! Äta bör man.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...