fredag 10 maj 2013

I min resväska

Jag äger två resväskor med hjul. En liten rosa sak och en enorm lila. 
För denna resa skulle den lilla rosa bli alldels för liten och den stora lila kan man transportera lik med utan att man ser misstänksam ut, så den hade helt enkelt blivit alltför stor. Får man plats med halva Narnia kanske det inte är det rätta resväskan för en kort tur. Sedan så är den stora lila ute på äventyr i Gambia och kommer inte hem förrän jag redan är i Amsterdam. 
Hur löser man det problemet? Jo man köper en mellanstor på rea. 

Helt perfekt stor för en fyradagars resa. 
I locket var det plats för allt jag behövde för hela helgen. Helt otroligt måste jag säga. 


Jag kommer ha med mig mig sex känningar på en fyradagars resa. Man vet aldrig om man behöver någon extra. Från vänster har vi den nya från Monki, en mörkblå från Asos, en grön/svartrandig sak som gömmer sig och kommer från Soaked in Luxury, tunika/klänning från H&M The New Icons och en blommig sak från Asos. 
Bara massa finklänningar helt enkelt. 

Nu hoppas jag att vi får helt fantastiskt väder och att jag inte kommer behöva strumpbyxor, men jag har packat ner ett par tre stycken just ifall att. 

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...