fredag 31 maj 2013

Mina presenter från Martin

Den här blå asken gömde Martin bakom sin rygg när jag kom hem från jobbet. Var ju inte direkt svårt att lista ut vad för slags present det här var.


Ett par örhängen från Swarovskis Disney kollektion.

Här är en bättre bild på dem. Hur gulliga som helst.

När jag väl steg upp på min födelsedag hade Martin redan startat på sitt jobb, men han hade ställt fram ett paket jag kunde öppna och ett kort han gjort själv. I paketet var en parfym som har en himla cool flaska. Den ser ut som en guldig bomb. Namnet kommer jag tyvärr inte ihåg, men parfymen har en väldigt tung doft av jasmin.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...