onsdag 1 maj 2013

Instagram april

Dags för en ny månad och då kan man passa på att se hur den gamla såg genom min telefon. 

 1. Vi startar april med middag på Ryes. 2. Take away milkshake
3. En utekväll där jag trotsar kyla och kör på kort klänning, tunna strumpbyxor, en tunn jacka och Converses. 4. En av alla laxmiddagar. 

 1. Ett besök på Teknisk museum där man fick se och känna på en R2D2. 2. Fika pause hemma en söndag. 
3. Free Cone Day 4. Nya vårkläder

 1. En utekväll. 2. Ännu en laxmiddag 
3. En dålig start på en måndag. 4. En mobil hemma hos en familj jag satt barnvakt till. 

 1. Bra vårväder firas med blommig klänning. 2. Avkryssning på Amsterdamkartan alla små butiker som ska besökas och andra fina saker. 
3. Vi har fått maskrosor. 4. Mer lax

1. Vi packar bort alla vinterkläderna och hallen blir som ett nytt och öppet rum. 2. Vi har fått knoppar på träd och buskar och gräset är snart grönt. 
3. Jag lyckades nästa komma en halv mil på trettio minuter på cross trainern på gymmet. Inte illa det för att vara jag. 4. Avslutar månaden med biljard. 


1 kommentar:

  1. hahha jag klarade inte av det i början jag heller fast jag var lite envis så nu gåre :DD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...