måndag 6 maj 2013

And she spoke words that would melt in your hands And she spoke words of wisdom

I lördags var det dags för en bit av brittisk festivalsommar här i vår-Oslo. Jag, min syster Johanna och Martin skulle och se Two Door Cinema Club. 
Jag och Martin såg dom första och andra året på Readings Festival och Johanna såg dem andra året vi var där (första gången för henne). 
Det var så otroligt fint att se dem igen och det var verkligen som om det blev sommar för en stund. Var också kul att se att den norska publiken var helt med, TDCC är nämligen inte alltför stora här och de har bara spelat någon enstaka låt på radion. 

Hade en otroligt fin kväll. Du får låta bilderna tala för sig själv. 

















Efter konserten for vi ut för ett par öl och drinkar. Jag for hem tidigt för någon hade hoppat på min fot, så ena lilltån hade inte den plats den förtjänade i mina Converses. 



Jag fick med mig denna här t-shirten från konserten. 
Gillade mönstret och färgerna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...