onsdag 29 maj 2013

Gamla födelsedagar...

Då var det äntligen dags för bästa dagen i maj, nämligen min födelsedag. Och medans jag äter mig mätt på massa onyttigheter och leker med Lego med barnen från jobbet kan du få se några av mina gamla födelsedagar. 
Har tyvärr varit hemskt, hemskt dålig på att fota dem. Sedan så har det inte (och kommer aldrig vara) massa födelsedagsfester. 

Då var det bara att starta:

2007
När jag och Jenna fyllde 17 år fick vi en Hello Kitty-tårta av min mamma. Den var himla fin. 

2010
 När jag fyllde 20 år blev det lunch på Hard Rock Cafè och shopping. 

 Den obligatoriska W.B Samson-tårtan. 

2011
Samma helg som jag fyllde 21 var det sommarfest på jobbet med 80-tals tema. 

På lördagskvällen blev det biljardspelande med det här fina gänget. 

 2012
När jag fyllde 22 år skulle det vara fotografering på jobbet. Så här såg jag ut fotograferingen till ära.

 När jag kom hem väntade den här underbara chokladtårtan från W.B Samson på mig och en dusch och ombyte innan ett resturangbesök. 
Så här såg jag ut till middagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...