tisdag 23 maj 2017

Yumi plus dress

När solen tittar fram och det börjar bli varmare, så gör det något med mig. Jag får ett sug att köpa hem nya kläder till våren och sommaren. När jag fick min nya garderob passade jag på att rensa ut bland kläder som är för litet, för gammalt, för slitet, och då var det inte så många sommarklänningar kvar dessvärre. När jag väl gillar något så använder jag det tills det blir slitet. 

Asos hade en kampanj med massa rabatt på utvalda klänningar, och då hittade jag den här från Yumi plus, nedsatt från £55 till £19, som hittat måste jag säga. Jag gillade att den inte var mörkblå, att den hade ett fint mönster, längden såg bra ut och att den hade band även om den är "cold shoulder". Jag har använt den en hel del och den är så skön att ha på, den är väldigt tunn och lätt så man känner sig lite naken, men det gör ingenting. 

DSC_8372

DSC_8375

DSC_8380

DSC_8384

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...