torsdag 22 april 2010

Vill ha!

Bild och klännig kommer från Cubus.com. Pris 199 kr

Hittade en ännu mer awesome version av den här klänningen hos Topshop, men till priset av ca 700 kr och den fanns inte heller i min storlek inne. Så nu har jag letat efter en liknande och funnit den här. Hur underbar var inte den? Dock så tycker jag att det är synd att den endast har breda band och inte långärmat eller t-shirt liknande ärmar. Är inte ett så stort fan av mina axlar eller överarmar om man säger så.

2 kommentarer:

  1. Känner hur sommaren nästan slår en i ansiktet när man ser en sån klänning!
    Köpte dock min vår jacka, efter det droppade bara tempraturen, så snälla, köp inte klänningen... då kommer bara mer snö </3

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...