onsdag 21 april 2010

Blogga om vad då?

Håller på att fundera ut något mer att blogga om än bara bilder. För att bara vara en fotoblogg (utan redigerade bilder, hur ovanligt är inte det?) är trist, men att skriva om min vardag är inte tillräckligt spännande och jag är inte tillräckligt mager för att driva en modeblogg eller tillräckligt rolig för att skriva om skämt (min humor skiljer sig starkt ifrån de allra flestas) och jag har inte några speciella åsikter för att få fram dem heller. Så vad ska jag fylla ut med? Det här tåls att fundera på....


En bild från i sommras när jag, Simon och Johanna spelade kort ute på altanen större delen av kvällarna och lyssnade på den här låten.

3 kommentarer:

  1. Hej fin blogg. Hittade dig via bloglovin. Följa varandra via Bloglovin? Lämna en kommentarer om du lägger till mig så lägger jag till dig så fort som möjligt!

    SvaraRadera
  2. Jag tkr att du ska skriva om dina åsikter :)

    SvaraRadera
  3. Svar till Thelema: Åh du vet ju att jag är dubbelmoralen själv >.< vad jag tycker och tänker går inte hand i hand med vad jag faktiskt gör. Sedan så ändrar jag mina åsikter för jämnan, inte det mest smarta att få dem nedskrivna då heller + att jag suger på att få dem nedskrivna o.0

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...