torsdag 29 april 2010

På jobbet



Sitter på jobbet och har paus. Hade egentligen tänkt att fortsätta och läsa i Cirque du Freak, men den ligger på sängbordet hemma. Dock så har jag med mig min extra hårddisk med alla bilderna på och tänkte då komma med en uppdatering.

Försöker även lista ut var vi ska med jobbet imorgon. Vet att vi ska på Peppes Pizza, men vilket är den stora frågan. Hoppas på ett nära centrum i vart fall, så det inte blir så långt när jag ska börja köa för Eclipse-biljetterna.

Nu ska jag börja röra mig från kantinan och en våning upp till avdelningen. Ha en fortsatt trevlig dag.

3 kommentarer:

  1. SV: Men vad tråkigt!:S Har det alltid varit så? //Emma.

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack för din komentar i min blogg :) hehe, Ja visst är dom fina! Shortsen kommer från bubbleroom.se och halsbandet hittade jag på missjuniversum.se.
    Åååh vad jag har letat kobratelefon! Inte klokt va dyra dom är! Jag stuntar i om dom fungerar eller inte, vill bara titta på dom :)

    SvaraRadera
  3. SV: Oj, ja det var tidigt^^ Men vad härligt!
    Använde du glasögon eller så då i början när synen försvann, för att stoppa upp det liksom?//Emma.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...