onsdag 28 april 2010

Bil i ögat

Fråga mig inte varför, men barnen idag har tyckt att det var en sjukt bra idé att peta mig i ögonen med olika föremål. Jag har lyckats få en plastbil i min braiga öga och en annan körde fingret i det dåliga. Att det sedan går ögoninfektion på jobbet underlättar inte för mig. Är så många konstiga sjukdomar som går nu på jobbet. Förhoppningsvis klarar jag mig ifrån de flesta.

Imorgon efter att jag kommit hem och ätit middag hade jag tänkt mig en tur in till stan för att handla ett par helt vanliga, långa, svarta leggings eller ett par riktigt täckande, matta strumpbyxor utan några som helst krumelurer på. Jag försökte hitta något sist jag var på stan med det finns ju inte. Mest troligen letade jag inte tillräckligt bra.

Nu ska jag sminka av mig och sedan sova. Har sovmorgon imorgon, så det blir härligt. God natt.

2 kommentarer:

  1. hur kommer det sig att du har ett dåligt öga?:S//Emma.

    SvaraRadera
  2. Svar till Emma: Jag hr endast mindre än 20% syn på det ena ögat, därav ett bra och ett dåligt öga.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...