lördag 10 april 2010

Hemma

Åh så underbart det har varit idag. Strålande sol och klarblå himmel, kan man önska sig något mer? Dagen har spenderats vid fjorden, riktigt nära vattnet och antingen fotograferat eller läst en bok. Så mysigt och så underbart. Blev ett par 100 bilder idag som jag håller på att gå igenom nu. Hade tänkt visa en del idag, men de flesta får nog dyka upp som för inställda inlägg under veckan när jag är på jobbet. Det är en av de positiva sakerna med att blogga hos Blogger, att man kan tidsinställa inlägg.

Trots att de är lördag kommer jag inte göra så mycket ikväll. En hel dag med sol och vid vatten tar verkligen knäcken på mig. Sedan att jag har varit förkyld hela veckan hjälper ju inte. 

Mest troligen dyker det upp något mer inlägg med fler bilder i. Tills dess får den här bilden duga:


Visst är den fin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...