söndag 11 april 2010

Bilder från Åros

Knopparna på buskar och träd har börjat komma fram.

Den här bilden fick mig att tänka på när min familj var på Kreta. Saknar verkligen den ön.


Har ingen aning om vad den här används till, men jag gissar på att man knyter fast båten vid den.

Maya lekte en hel del vid stranden och jag tog kort. Inte helt fel.

Det finns en hel del blåsippor nu. Jag tycker att de rosa/lila är finare, men då är ju jag jag.

Vi åt utomusgrillat utomhus i solen. Är så underbart att man kan vara ute utan jacka nu för tiden.

Självklart finns det fler bilder, det gör det alltid. Men de kommer upp som tidsinställda inlägg under tiden jag är på jobbet eller bara allmänt i andra inlägg.
Och ingen bild har blivit redigerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...