måndag 26 april 2010

NEWS!

Åh, trots att jag mår allmänt skit så fort jag rör på mig (skratta inte, det är faktiskt inte roligt) så händer det ju en del spännande saker framöver.

fredag blir det att fara ut med jobbet för middag och löningspilsner. Var vet vi inte riktigt ännu, men någonstans där min ålder inte riktigt är ett problem.
Senare på kvällen under fredagen kommer jag att stå i kö tillsammans med en annan tjej/kvinna för att få tag på förhandstittsbiljetter till Eclipse. Så min valborgsmässoafton kommer att bli lite annorlunda än vad den varit de senaste åren.
Och nu under veckan kommer min handväskan jag beställde från yesstyle.com. En veckas försening på grund av den isländska askan. Längtar verkligen tills den kommer.

Och det mest spännande av allt. Nästa vecka på fredag, kvart i fem på eftermiddagen kommer min älskling Simon att vara i Oslo och stanna i en månad eller så. Hade jag orkat hade jag studsat runt av glädje, men med tanke på att jag mest troligen spyr så struntar jag i det.

Så nu händer det en del roligheter här.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...