torsdag 22 april 2010

Allmänt pladder

Dagen har varit helt ok, mindre stressad än hur det har varit tidigare i veckan. Det är ju bra.

Längtar verkligen tills i maj för då kommer min honey hit. Hur underbart är inte det? För trots att jag trivs sjukligt bra här i Oslo så kan jag inte låta bli att sakna Simon, vännerna och familjen i Skellefteå. Men allt gott kommer med något ont, eller hur?

Tyvärr så dröjer det nog ett tag innan jag får hem min väska jag beställde för ett tag sedan. Dumma isländska askan. Hade jag beställt den någon dag tidigare hade jag haft den nu. Nu blir det att vänta länge. Men förhoppningsvis inte alltför länge, innan juli någon gång blir bra.

Annars ikväll blir det att sova aningens tidigare än vanligt. Är så sjukt trött och det gillas inte. Sedan så tycker jag om att sova och drömma mig bort till en annan verklighet.
Men mest troligen kommer jag spendera någon timma vid Assassins Creed 2. Håller på att försöka lösa en lönnmördargrav men jag klarar det inte. Den är helt omöjlig. Jag kommer helt säkert somna på dåligt humör.

Blir nog något fler inlägg idag, men med bilder från Botaniska trädgården. Mamma tyckte inte att min tussilago/hästhov/hestehov-bild gav trädgården någon rättvisa. Men blommorna växte bara här upp i backen, så de kommer inte ens från Botaniska trädgården...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...