måndag 26 april 2010

Stressad person

Jag har aldrig någonsin sett mig själv som en stressad person. För det mesta har jag hållit mig lugn och sansad, men nu så börjar nog all stress hinna ikapp.
I fredags så mådde jag pyton. Så fort jag rörde på mig lite för snabbt så var jag på väg att spy. Inte det minsta lilla trevligt. Under helgen har jag mått prima, trots att jag inte har tagit det särskilt lugnt under dagen. Och idag när jag kom på jobbet började jag må illa igen. Jag vill inte ha det så där. Kan det bero på dålig luft eller kanske jag börjar må illa om jag blir stressad? Sjukt dåligt sådana fall.

Ikväll ska jag i vart fall bort och se på film. Bloggningen blir som vanligt riktigt usel om jag inte hittar något att blogga om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...