fredag 9 april 2010

Vår väder

Imorse när jag vaknade hade jag låten Her Name is Alice på huvudet. Så fort jag slog upp ögonen började den låten att spelas i huvudet. Låten är bra men det var då riktigt irriterande att det var det första jag tänkte på när jag vaknade.

Annars har dagen varit strålande, vädret då. På jobbet var det lagomt stressande. Men sådant sker ibland.
Fick spendera större delen av eftermiddagen utomhus i strålande sol och värme. Kan inte bli bättre än så. Fick mycket färg i ansiktet, men det mesta hade koncentrerat sig på näsan enligt mamma (tack för den).

Nu är det dags för sängen. Imorgon blir det upp tidigt för att ta bussen till Ikea och senare fara till min morbrors stuga. Hoppas det blir ännu bättre väder än idag nu under helgen...
Kamera + stativ kommer givetvis följa med.

Vi har ett par tussilagor på gården här hemma. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...