söndag 18 april 2010

Botaniska trädgården

Trots att det var lite halvtaskigt väder idag så gick jag till Botaniska trädgården för att fotografera de flesta utav blommorna som har börjat titta fram. Det var inte bara jag som hade den tanken idag. De flesta som var i trädgården hade med sig en kamera.

Just nu håller jag på att gå igenom bilderna jag tog idag. Tyvärr så var det bara ett par sorters blommor framme, så de flesta bilderna liknar varandra i motivet, men vinklarna är olika. Tur att jag inte behöver redigera mina bilder, då hade jag drivits till vansinne...

Bilder från idag kommer upp imorgon under dagen blandat med äldre bilder.

1 kommentar:

  1. sv; okej, vilket bra tips - men jag fattar inte riktigt hur man ska göra det?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...