onsdag 18 juli 2018

En ny väska, the Lannisters, Prima Fila + Antman and the wasp

Onsdag förra veckan skulle jag möta Martin efter jobbet för att gå lite på stan, hämta ut min försenade julklapp och gå på bio. Jag var aningens trött den här dagen, för jag hade vaknat 3 på morgonen av att det inte var någon luft i sovrummet och kunde inte somna om. Hjälpte inte att jag är väldigt solbränd och har blåsor över större delen av ryggen och baksidan lår. 

P7110272
Efter att vi hämtat ut min present (håll utkik här på frredag!) så gick vi till puben the Lannisters och drack lite ute. 

P7110275
Martin är också väldigt solbränd och hans hår har blivit så blekt i solen. 

P7110276
Tack och lov för smink säger jag bara. Var så himla trött. Jag dricker inte kaffe, te eller energidrycker då de inte ger mig något, men den här dagen fick jag i mig två energidrycker och kände mig typ likadant ändå.

P7110282
Jag och Martin pratade mycket om var vi skulle gå och äta. Vi har ätit ute en hel del i Oslo och har många bra ställen att välja mellan. Till slut valde vi Prima Fila Restaurant som ligger vid Rådhuset. 

P7110285
Det här var verkligen tidernas måltid. Så himla gott. 

Klockan sex mötte vi några vänner för att gå på bio. Vi skulle se nya Antman filmen. 

När vi kom hem var det bums i säng och jag somnade med en gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...