onsdag 4 juli 2018

En liten hög med kattungar

Förra veckan tog jag med mina systrar till några vänner som har kattungar. Vi var där och myste i en timma eller så och jag hade med mig min kamera. Det här var tredje gången jag hade äran att mysa med dem, hoppas jag hinner med ett par gånger till innan de ska säljas vidare. 

Här kommer en liten hög med kattbilder. Katterna är av rasen abessinier/somali. 

DSC_7857

DSC_7861

DSC_7876

DSC_7887

DSC_7906

DSC_7929

DSC_7934

DSC_7964

DSC_8045


4 kommentarer:

  1. Spännande ras dessa kissarna har =D... verkligen vackra! Otroligt fina bilder också *tummar upp*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli väldigt spännande att få hem en av dessa på fredag. Jag och mannen har verkligen gillat rasen när vi hälsat på hemma hos våra vänner. De är väldigt vackra :) Tusen tack <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...