tisdag 24 juli 2018

3 bilder från helgen

 Fredagen hade min migrän lugnat ned sig lite grann, nog för att jag skulle orka mig ut. Tog på mig en ny klänning och tog med mig mannen ut i värmen. 

 Klänningen kommer från märket Collectif Clothing, beställde den från Midnatt.no. Väskan kommer från Cult Gaia, solglasögonen från Prada och skorna är Converse. 

Lördagen mötte vi uppfödaren till våran katt. Vi skulle prata en del om hur det är att ha katt och vad vi ska tänka på + att hon ville kolla att vi inte var knäppisar (vilket ändå känns fint). 
När vi var klara där gick vi ut och åt på Gamel Major. Åt en västerbottensostpaj med lax som var väldigt god. Planen var sen att gå på bio, men vi var för trötta vi tog t-banan hem och såg på film. 

Söndagen hälsade vi på våran katt, men bilderna därifrån kommer en annan dag. 

Hoppas du hade en bra helg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...