tisdag 10 juli 2018

En ny klänning och nya solglasögon

När vi for till Kiel hade jag med mig en ny klänning som jag ville ta lite bilder av på båten. Den kommer från Midnatt.no och märket är Hellbunny. 

På båten handlade vi lite grann i taxfreen. Jag hittade ett par nya solglasögon från Prada som jag gillade massvis och köpte. De är annars än mina svarta Wayfarers jag använt i åtta år, vilket kan vara bra. 


DSC_7712
Det blåste en hel del, naturligt nog, på båten. Vilket gjorde det lite svårt att se superbra ut på bilderna, men resultatet blev bra ändå. 

DSC_7716
Bland det bästa med klänningen är att den har djupa fickor. Det är bra med plats utan att man behöver vara rädd att tappa något. 

DSC_7728

DSC_7731

DSC_7739
Glasögonen har graderade glas med en varm brun färg. Det är väldigt ovant då jag som sagt oftast använder Rayban Wayfarer med grå glas, vilket är väldigt behagligt att ha på sig. Men det är nog bara en vanesak. 

DSC_7749
Glasögonen är i färgen sköldpadda med lite gulddetaljer. 

DSC_7764
Det här är Martins favorit bild. Han tycker det ser ut som en atombomb sprängs där borta i fjärran och får mitt hår att stå rätt upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...