tisdag 19 december 2017

Veckosammanfattning vecka 50

Märkligt nog fick jag inte tid att skriva klart veckans inlägg i helgen, trots för att jag var hemma stort sett hela helgen. Tiden sprang verkligen ifrån mig, men nu så, en dag sent så är jag ikapp igen. 

Den här veckan är det en del som händer, speciellt med tanke på att det är julafton till helgen. Igår så var jag och tränade för första gången på tre år, så otroligt härligt det är att vara igång igen. Tränade en hel del innan jag började på högskolan, har verkligen saknat det. Kommer att få med mig Martin på det här, #fitforTokyo2019. 
Idag så är det dubbelt upp av jobb, först 7,5 timmar på förskolan och sen 6 timmar som personlig assistent. Är sista veckan som fast anställd personlig assistent, julafton är min sista jobbdag. 
Onsdag ska jag, Martin och några vänner mest troligen på bio och se nya Star Wars. Vi försöker bara komma överens om vilken biograf vi ska se den i, antingen 4DX (jag ser inte 3D-effekter så känns ganska ovärt) eller få uppleva det här nedan, vilket känns mer lockande. 
Torsdagen ska jag iväg och träna igen, och på eftermiddagen hälsa på Martins mormor. 
Har inga planer på fredagen, vilket känns skönt. Ska nämligen jobba dagtid på lördag och på söndag är det julafton. Jag och Martin ska hem till min familj och fira med dem. På kvällen ska jag iväg och jobba, vilket blir mitt sista pass för nu på det jobbet. 

Här kommer lite bilder från förra veckan. 

Tisdagen vaknade jag och hittade julgranen på golvet. Varken jag eller Martin hade vaknat under natten av oljudet det här måste ha först med sig. 

Var och hämtade ut ett paket på torsdagen, hade fått hem en liten julklapp till mig från mig. 

Fredagen var det jullunch för oss anställda och det var dukat upp massvis med god mat. 

Var så mycket mat. Var nästan för mätt. 

Lördagen var så himla fin. Jag och Martin gick en liten tur ned till affären för att skicka iväg lite kort, handla lite och jag skulle hämta ut två paket. 

Söndagen slog jag in massvis med paket innan jag och Martin skulle iväg på julbord med några vänner. När vi kom hem var det rätt till sängs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...