onsdag 27 december 2017

Lite blandat från förra veckan...

Gick igenom mina kameror för att leta reda på lite olika minneskort och se om det var något som behövdes föra över till datorn (det var det). Hittade en del bilder som inte var många nog att publicera för sig självt, men som ändå kunde göra ett bra inlägg. 

PC200001
Onsdagen förra veckan skulle jag och Martin och några vänner på bio för att se den nyaste Star Wars filmen. Jag var färdig först av alla och slog ihjäl lite tid inne på Monki och Weekday. Köpte en ny t-shirt från deras Zeitgeist kollektion. 

PC200002
När Martin var färdig på jobbet gick vi först och åt på Max innan vi köpte lite godis och satte oss på Jakyll & Hyde i väntan på de andra. 

PC200003
Jag hade på mig en ny klänning från Lazy Oaf (bättre bilder dyker upp i ett inlägg snart). 

PC210004
Torsdagen var jag i Vålerenga kyrka för en julsamling med flera andra förskolor. 

PC210014
Efter jobbet skulle jag och Martin hem till hans mormor, men vi hade några timmar på oss innan vi skulle dit, så vi gick upp till Grünerlökka och hängde där. Åt lite middag och drack varm choklad hos Ryes. 

PC210016
Världens finaste man <3

PC210018
Jag har bott i den här tröjan nästan varje dag under hela vintern. Verkligen en räddare och värd pengarna. 

PC210020
Ryes har dessvärre ändrat om sin meny och tagit bort min favoritmacka, men beställde något annat gott. 

Var trevligt hos Martins mormor. Hon är född och uppvuxen på Vålerenga och gick på daghem i samma byggnad som jag jobbar i nu. Är trevligt att prata om hur det såg ut där i gamla dagar och hur det har förändrats. 

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder, låter verkligen som att ni haft det underbart mysigt. Kram!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...