tisdag 12 december 2017

Ett litet besök på en liten julmarknad

Torsdag förra veckan fick jag ett sms på jobbet från Martin om jag ville mötas efter jobbet och besöka julmarknaden som är vid Spikersuppa. Säger inte nej tack till en liten minidejt med mannen, så mötte han när solen hade börjat gå ned. 

Vi skulle till Glögghuset för att dricka varma drycker. Det var två robotälgar som hade en dialog. Kul första gången, men efter en kvart var jag less. Lider med de som jobbar där och måste lyssna på det i flera timmar. 

Jag beställde en kopp varmchoklad till mig och Martin ville ha glögg. 

Min fina man <3

När vi blev hungriga bestämde vi oss för att äta ute då det inte var någon av oss som ville diska när vi kom hem. Vi hade först tänkt oss hamburgare, men det stället vi tänkte på var fullt så då blev det pizza istället. Vi gick till Hells Kitchen som är vårat go to ställe när det kommer till pizza i centrum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...