torsdag 28 december 2017

Årssammanfattning oktober - november

Dags för sista delen av min årssammanfattning. Du hittar del ett här, del två här och del tre här. Tänkte jag skippar december just för att den är här, det är så lite att se tillbaka på. 


OKTOBER
Okt1

Under oktober var jag bland annat i botanisk hage en del och fotade, bland annat med mitt Petzval 58 mm objektiv.  Jag var på invigningen av det nya utkikstornet på Stovner och en lång promenad längs Alna elva i mörkret. Fredagen den trettonde var jag och Martin först på LP-släpp och sen ute och åt hos Pinchos. En lördag var jag och Martin först i Strömmen Storsenter och sen var vi och såg på roller derby match. Vi var och firande Martins brorsdotter som blev två år en söndag. En lördag var vi ute och gick i stan och åt burgare hos Beach club. Jag hängde upp spegeln vi fick i bröllopspresent. 

NOVEMBER
Nov1

Skulle vi på lite spontant på bio, men hängde först på Jakyll and Hyde. En riktigt fin solnedgång ena dagen och nästa var det fullt med snö. Gick förbi ett litet ställe som var Halloween-dekorerat en dag när vi hade spelat minigolf. Var på besök i en moskée med jobbet. En söndag var jag på minnesstund i botanisk hage. Var förbi Outland en dag och mötte en författare. I början av månaden var vi på fest med rolig huvudbonad som tema och jag använde den fantastiska peruken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...