måndag 23 oktober 2017

Veckosammanfattning vecka 42

Hej. 
Hoppas du har haft en bra helg. 
Den här veckan händer det inte mycket. Jag märker att jag har slutat att planera saker hela tiden och tar de mer som de kommer, vilket är skönt. Den enda planen jag har är på fredag, då är det min första löningspils med jobbet. Det ska bli riktigt trevligt. Är det fint väder ska jag försöka komma mig ut och fotografera lite grann. Det är inte länge kvar innan alla fina höstblad är borta, måste passa på medan de fortfarande är kvar. 

Här är lite bilder från veckan som var. 
 Tisdagen är utflyktsdag med jobbet och den här tisdagen var i på en lekplats i Svartdalsparken. Hittade lite hallon som fortfarande växte där och som faktiskt smakade gott. 

 Onsdagen hade jag mina fancy Docs på jobbet. De är lite sköra så passar inte helt på förskolan. Men de är så himla fina. 

 Torsdagen fick jag hem Martin från en resa med jobbet till Kiel. Martin ordnade som vanligt min julkalender när han var där. Längtar verkligen efter att börja öppna den. 

Fredagen fick ett av barnen tag på min mobil och lyckades ta den här bilden. De ville se hur jag såg ut för länge sen, vilket är lätt att hitta när nästan 10 år av mitt liv finns på nätet. 

Lördagen var vi på spelkväll. Var väldigt trevligt. Vi spelade en hel del olika spel, bland annat Mysterium och Dixit. 

Söndagen var en regnig dag. Vi skulle på kalas till Martins brorsdotter. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...