måndag 9 oktober 2017

Veckosammanfattning vecka 40

Hej.
Hoppas du har haft en fin helg. Förra veckan hände det massa saker trots att jag inte hade planerat något alls. Jag var bland annat på middag hos svärmor, spelade minigolf, besökte Ikea och var på filmkväll hos mamma. 

Den här veckan ska jag jobba en del om kvällen, jag har även tänkt börja träna och så ska jag på en öppning av ett utkikstorn på torsdag. 

Förra veckan tog jag lite fler bilder än det jag gjort i det sista, vilket kändes kul. Nu ska vi ta och se på dem. 

 Jag fick smaka på kokta kastanjer. Smakade och hade samma konsistens som potatis. 

 Onsdagen hade en så fin soluppgång, det var så mörkt till höger och började verkligen ljusna till vänster i bild. 

 Det var en otroligt vacker utsikt hos svärmor. Man såg väldigt långt och som du ser var det inte alltför mycket hus i vägen. 

 Torsdagen var solig och fin. Älskar färgerna som är ute nu. 

 Efter jobbet skulle jag möta några vänner för att spela minigolf. Jag var så hungrig att jag åt lite innan vi möttes. 

 Vi hängde på Oslo Camping som ligger på Möllergata och spelade. Var väldigt kul, men lite halvdyrt. Vi hade lyckats ta samma kväll som ett företag hade kickoff, så det var en hel del folk där. 

 Fredagen släppte Ikea sitt samarbete med Hay, så jag tvingade dit Martin med lovord om mat. Köpte en del grejer som dyker upp under veckan. 

 Fredagskvällen for Martin på bio och jag hängde hemma. Såg på Pompeii och Kick-ass. 

 Lördagen gjorde jag inte mycket på dagen, städade lägenheten och ordnade lite grejer. På kvällen for vi hem till mamma för att äta middag, spela spel och se på film. Vi spelade Trivial Pursuit Millenium och såg på gamla Ghostbusters. 

Söndagen tog jag det lugnt. Fick gjort undan en del planering och så till förskolan, vilket kändes skönt. Har ordnat om lite här hemma, bland annat förändrat lite i stringhyllan. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...