måndag 16 oktober 2017

Veckosammanfattning vecka 41

Hej. 

Veckorna springer verkligen iväg och nu är det inte många veckor kvar av 2017. Känns som att det precis var nyår. 

Jag ska i vanlig ordning sammanfatta veckan som var. Tycker att det är mysigt att se tillbaka på. Är så många vanliga dagar som aldrig dyker upp här, men som ändå har ett värde för mig. Att kunna gå tillbaka och se på dem också känns fint. 

Den här veckan ska jag iväg och fota hösten om det blir bra väder (inte regn), vara gräsänka i ett par dagar när mannen är bortrest, och jobba. Jag har fortfarande kvar mitt jobb från skolan, känns skönt att tjäna lite extra även om det hade varit bra med extra vila nu när jag jobbar heltid på dagen. Till helgen ska vi och fira Martins brorsdotter som fyller år. Är knäppt att det snart är två år sen hon blev född. Känns så nyss. 

Här är lite bilder från veckan som var. 

 Onsdagen spelade vi Champions of Midgard med ett vännepar. Jag kom på andra plats, men det var riktigt jämnt. 

 Vi har stora träd ute på lekplatsen på förskolan som har börjat tappa alla sina blad. Nästan hela gården är täckt med fina färger nu. 

 På torsdagen for jag och Martin och åt middag ute. Vi var lite väl hungriga när vi beställde maten, det var knappt att vi fick i oss allt. Efter middagen mötte jag en väninna för att gå på invigningen av utkikstornet på Stovner och gå längs Alnaelva på kvällen. 

Fredagen efter att jag var färdig på jobbet strosade vi lite i stan, åt på Max, gick på skivsläpp och lyssnade på LPn på ett väldigt bra anlägg innan vi åt en väldigt sen middag på Pinchos. 

Lördagen tog vi tåget till Strömmen för att gå på storcentret där och på eftermiddagen var vi och kollade på en Roller derby match. 


Söndagen var lugn. Jobbat lite på kvällen, annars gjorde jag inte all världens med saker. Vi fick middagsbesök innan jag for till jobbet. Hann spela en omgång Isle of Skye som jag vann, innan jag for till jobbet ett par timmar. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...