torsdag 26 oktober 2017

4 bilder från en söndag

Martin har tidernas finaste brorsdotter. Vi ser inte henne alltför ofta, innan hennes födelsedag var det vid våran vigsel i juni. Men hon är ett riktigt charmtroll och hon är lika glad varje gång vi ses. 

DSC_1796
När vi kom dit hade vi med oss en present som hon hittade med en gång och började packa upp. Hon fick ett litet hus med några figurer som hon lekte med stort sett hela tiden vi var där, vilket var kul. Är alltid roligt när presenter uppskattas. 

DSC_1874
Det bjöds på gott fika och massa prat. 

DSC_1821
Jag och Martin busade omkring med födelsedagsbarnet. Hon är verkligen glad i soffan och myste ned sig där flera gånger. 

DSC_1880
Vi blev kvar lite längre än det jag antog att vi skulle göra, men vi blev skjutsade hem vilket sparade oss en del restid hem. 

Hoppas det inte dröjer lika länge igen innan vi se hon igen. 

2 kommentarer:

  1. Aaaah jag känner igen det där, att inte se sina nära å kära så ofta som man vill! Säger det jämt till varandra när man ses "hoppas inte det har gått 2-3år tills vi ses igen" men sen kommer verkligheten ikapp en och tiden sätter fart *lol* Påminner mig om att börja lite småttt att skrpa ihop årskrönikan =P... något som mina nära&kära ser fram emot, nästan heligt hahahahaa! TREVLIG VECKA nu, kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tiden går ju så ruskigt fort. Man blinkar och en vecka har gått.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...