onsdag 15 december 2010

Sömnlös i Oslo

Idag så såg jag ut såhär (minus det alltför maniska ansiktsuttrycket. Hjälp vad händer?)

Halsduk: Gina Tricot
Kofta: Gina Tricot
Klänning: Cheap Monday/Weekday
Nagellack: Coral for resort nails, Eyeko

Jag var visst aningens gråskalig idag. Huh. Det tänkte jag faktiskt inte på när jag klädde mig imorse. Det kan ju bero på att natten var aningens sömnlös. Låg och vred på vände på mig alltför länge. Får bli en tidig kväll idag istället.

Och angående utväxten. Ja, hårfärg har införskaffats. Men jag ska vänta lite till med färgningen så håret får vila lite grann. Sist jag färgade var för tre veckor sedan och det ser redan ut som att min bena är 2 cm bred... Plus det faktum att mitt ansikte och hals får världens utslag varje gång jag har färgat. Någon som har en idé om vad det kan bero på?

2 kommentarer:

  1. Yes, men dont worry, hon kommer få ett mejl av mig imorgon!.

    Hahah sist någon faktiskt frågade innan de använde mina bilder..det var ett tag sen. Tragiskt!

    SvaraRadera
  2. Gissningsvis så är det en allergisk reaktion!

    Mina öron blir röda, irriterade och typ svullna + förr så var det ju någon vätska i dom av färgen hos frisören, medans vanlig hårfärg bara får hårbotten att klia!

    Det är fin fina kemikaler i håret!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...