onsdag 15 december 2010

Ett ögonblick



I augusti 2008 var jag på cirkus. Det är alltid något speciellt med cirkusar, alla djuren och alla spännande männsikor som jobbar där.
Men mest av allt så väcker det en massa barndomsminnen, fina minnen. Antingen från det att jag var och såg på en cirkus eller de gånger jag gick till cirkusområdet för att se på de exotiska djuren när en cirkus var på besök i Skellefteå.

Men clowner har, och kommer nog aldrig, stå högt upp på min favoritlista över saker på en cirkus. De är obehagliga och springer omrking och fjantar sig. Ändå är det de här två bilderna som betydde mest för mig den augustikvällen inne i cirkusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...