torsdag 30 december 2010

Imagine

Sitter och lyssnar på A Perfect Circles version utav låten Imagine. Riktigt, riktigt bra låt måste jag ju medge. Men sedan är det ju ett riktigt bra band också.

Idag har det varit en riktigt lugn dag, även fast dagen startade helt värdelöst. Vaknade först kvart över fem, för att ställa klockan på sex för att vakna efter sju när jag började halv åtta. Men underbart nog fick jag gå hem halv tolv, så det var ju inte alltför hemskt.

Hemma har jag settlite på film (Fame) och pysslat på. Har målat naglarna, gjort en ansiktskrubb och färgat ögonbrynen. Ska snart hoppa i duschen för att tvätta håret och sedan färga det. Jag hoppas innerligt att jag inte får mer utslag nu. Det mesta har börjat försvinna, så det vore synd om det kom mera. Så nu är det sista gången jag färgar håret svart om jag får utslag igen. Utslagen kan bero på tusen andra saker med, men förtillfället tror jag starkt på att det är hårfärgen som är boven.

Kommer blogga lite mer imorgon innan jag far hem till Erica för att fira in det nya året. Vi kommer äta god mat, spela massa spel och senare på natten slakta lite zombies.

Senare ikväll dyker det upp ett litet inlägg på julklappen jag fick av Simon och hans mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...