söndag 12 december 2010

Så liten tid, så mycket att göra

Alla dessa listor jag har... Håller på att skriva en massa, massa inlägg. Det enda problemet jag har är att de kräver lite mer tid, mer tid än vad jag i vanliga fall brukar lägga ned på ett blogginlägg. Men då blir det även himla mycket bättre än vad jag åstadkommer i vanliga fall.
De inläggen som skrivs då kommer att vara långa, bara så du är beredd på det. Vissa kommer att vara längre än andra, för vissa saker har jag mer att skriva om än andra.
 Det kommer att bli fler bilder, bilder som tidigare inte har varit här på bloggen och sidor av mig som jag inte skrivit om tidigare.
Men det här tar tid. För jag vill som sagt att det här ska bli bra. Och jag vill även att mina inlägg ska bli bättre än de jag har sett hos andra, som inte har lagt ned särskilt mycket tid och eftertanke på sina inlägg inom samma ämnen (som det ser ut som).

Förutom listan så kommer jag göra en bunt med sammanfattningar av mitt 2010. Det tar tid det med. De inläggen kommer bli en mer påminnelse om vad som hänt i mitt liv, i bloggen, det här året och kommer där med inte bli särskilt spännande för dig som följt med det här året, men desto intressantare för dig som hittat hit för inte så länge sedan.

Nu säger jag god natt och hoppas på att kreativiteten imorgon kommer att flöda.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...