tisdag 21 december 2010

Dumma bloggen

Stör mig riktigt mycket på att jag användt upp minnet för bilderna till bloggen. Försöker klura ut ett sätt att ladda upp bilder utan att behöva köpa till mer minne. Inte för att summan är enorm direkt, men ändå. Har ju för en gångs skull massvis att visa. Som kläderna och skorna från Asos som jag fick hem igår, armbandet från My Chemical Romance, min otroligt fina gran, månen och annat smått och gott.
Ska försöka att ladda upp bilder från min Flickr och vidare hit, men då måste jag först få dit bilderna. Och det vill ju självklart inte heller inte fungera som det ska.

Imorse vid tjugo i nio tiden  skulle det ha varit månförmörkelse. Jag såg så otroligt mycket fram emot detta, för då skulle jag faktiskt få se en röd måne precis som i första avsnitten av animen/mangan Hellsing. Men nej, då stiger jag upp vid sex-tiden för ingenting. För när jag kommit ut så märker jag att det är världens molntäcke över hela Oslo och man ser ingenting utav himmelen. Jag får hoppas på att nästa månförmörkelse blir bättre.

Nu är det dags för mig att sova. Känner verkligen av att jag inte har fått tillräckligt med sömn. Nog för att tillräckligt med sömn för mig innebär ett koma liknande tillstånd i flera dagar är en helt annan sak.

3 kommentarer:

  1. Det går inte att föra över dom genom typ Pixbox?

    SvaraRadera
  2. Det var dåligt av blogger att du inte kan lägga upp mer bilder. På blogg.se är det inga begränsningar.

    SvaraRadera
  3. nej jenna nej.....
    är minnet fullt så är det.
    1. radera gammla inlägg (gratis alternativet)
    2. köp mer plats! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...