lördag 25 december 2010

Raderat gamla bilder

Som en tillsvidare lösning har jag raderat en del gamla, meningslösa bilder. Ingenting som jag själv har tagit, utan bilder på saker jag ha velat ha. Och det var inte bara en bild att gå igenom, utan snarare 2000+.

Igår natt gjorde jag ett par collage med en del bilder från de senaste dagarna. Collagen kanske inte tar upp mindre plats i bloggen, men det känns som det. Men jag ska göra en ordentlig lösning på mina bildproblem, bara inte just nu. Det orkar jag inte.

Så förvänta dig en del inlägg med bild snart (yay!).

3 kommentarer:

  1. Aw, ja gör det! Super god är den :D Kramo <3

    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  2. sv; Jaha, min klasskompis fick MVG i tre ämnen så det är inte så för oss.. :)
    Jag kämpade på extra hårt pga. pengarna. Var nära att få IG i ett ämne och då pluggade jag stenhårt och lyckades få G. Det är en sjukt bra motivation med pengar! :D

    SvaraRadera
  3. Sv; ja jätte fin låt, bilderna e från weheartit.com :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...