fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Klänning: Asos
Halsband: Loppmarknadfynd
Armband + berlocker: Thomas Sabo
Leggings: Gina Tricot
Har på mig min underbara, gröna klänning från Asos. Tyvärr är den aningens stor, men ska antingen sy in den själv eller lämna in den. Mest troligen lämna in den och hoppas på att det blir bra.

Det nya året kommer att firas in hemma hos Erica. Som jag nämnt tidigare kommer vi att äta god mat, spela massa sällskapsspel och dräpa zombies. Får se om vi ska se på några raketer, jag vet att vi inte kommer skjuta några i alla fall. Kommer självklart ta med mig min kamera dit och prova ta några bilder :)

Bloggar mer nästa år.

Om du inte har något bättre för dig nu eller senare, så kan du ju alltid lyssna på soundtracket till Scott Pilgrim vs the world.

1 kommentar:

  1. haha ja hade väl kunna vara så ^^ men jag tycker det ser lite skummt ut

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...