fredag 3 december 2010

En dålig fredag

Idag är en sådan där dag man bara vill ska försvinna så fort som möjligt men ändå räcka så länge den kan. Idag är jag nämligen otroligt förkyld med halsont, men det är även sista hela dagen som Simon är här i Oslo.
En riktigt dålig fredag helt enkelt.

Men vi ska göra mysiga saker som hämta ut paket, spela Assassins Creed Brotherhood och slå in julklappar. Så så hemsk blir nog inte denna fredag trots allt.

Jag var även sjuk igår, så när jag har varit hemma har jag lekt lite mer med kameran. Några bilder får dyka upp senare när jag har hittat åt minneskortet....
Tänkte även göra någon slags spellistan idag med bra vinter och jullåtar. Se fram emot den :)

2 kommentarer:

  1. Oj, krya på dig!

    Sv: Kul att du gillade filmen trots allt...

    SvaraRadera
  2. sv; ja, det är helmysko :/ tack så mkt :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...