tisdag 28 december 2010

Glasögon & hårklipp

Simon mitt charmtroll ska mest troligen skaffa glasögon och har bett om råd över valet av utseendet på dem. Av någon hel udda anledning tyckte jag att han skulle skaffa det paret glasögon med den mörkaste och tjockaste ramen (??) (gaaah nudlar >.<). Jag vet inte varför men pojkar med halvlångt mörkt hår med typ snelugg, smilgropar, mörka ögon och glasögon får mitt hjärta att ta ett litet extra skutt.

Andra spännande saker idag? Vi hade väldigt få barn på jobbet idag (hela tio stycken) och tillräckligt med vuxna, så det var ju trevligt. Fick en hel del kramar när jag skulle hem idag. Inte hel dumt jobb jag har måste jag ju säga.

Sedan blev jag less på mina dreads mitt hår har fått för sig att skapa så nu har mamma kapat med hår med dryga decimetern. Bra mycket fräschare måste jag ju säga. Sedan är det ju inte dumt med långt hår, men jag passar bra mycket bättre i axellångt och längre. Bild på håret dyker upp om någon dag när jag fått bukt på det. Just nu är det en massa lockar lite överallt som inte kommer överens med mig.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok och bara mysa. Lite bilder från de senaste dagarna dyker upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...