lördag 4 december 2010

and I just wish that I didn't feel like there was something I missed

Då är Simon på väg mot Skellefteå. Förhoppningsvis gick det bra med bytet till tåg i Göteborg och att även resten av resan går bra.

Som vanligt känns det riktigt, riktigt tomt hemma när Simon har farit härifrån. Denna gången gick det lite bättre att säga hej då till han, för denna gången såg jag till att varken första, andra eller tredje låten var Vanilla Twilight och sedan träffade jag personer jag tycker om för att sedan tröstshoppa lite grann. Så nu gäller det att hålla fokus på något annat än att Simon inte är här. Men det ska nog gå att ordna....


Och ja, jag behöver kanske lite bättre humor än det här... Men den passar alldeles utmärkt bland mina andra nerd-t-shirts (som den här eller den här eller den här eller den här eller den här eller de här)

3 kommentarer:

  1. Så underbar!

    I övrigt så är Vanilla Twilight hemsk då den spelas i helt fel situationer, alla andra stunder är den underbar!

    SvaraRadera
  2. Haha den där tröjan var faktiskt rätt kul :P

    SvaraRadera
  3. Svar till JeayL: Visst behövde jag den ^^ dock så höll jag på att dö när jag skulle prova den på Outland. Jag visste inte att det var ett trappsteg ned till knappen som tänder lyset så jag höll på att ramla in i spegeln. Sedan så fungerade inte lampan så jag fick prova den i mörkret. Du kan gissa en som höll på att få panikångest.

    Som när man lämnar sin älskade vid bussen/tåget/flyget/whatever och får sedan ett mindre sammanrott och panikångest?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...