måndag 18 januari 2010

Måndag

Oh my gosh. Blev visst inget blogginlägg igår. Oh well. Men jag kan glädja dig med att berätta att mina laddare har kommit nu. De ligger på posten och bara väntar på att Jörgen ska hämta ut dem. Så fort jag får tag i dem och min dator blir lite uppladdad ska du se på bilder ifrån igår. undrar du säkert vad jag gjorde för något igår. Jag och övriga familjen for till två olika museum. Inte ovanligt direkt, men ganska speciellt om man tänker på att det finns ett museum i Skellefteå (och det är inte ens speciellt).

Ska snart börja pallra mitt ass till jobbet. Inte den långa biten direkt. Sedan får vi hålla tummarna om att det inte blir allt för kallt idag. Jag ska nämligen ha på mig leggings och en stor tröja. Men jag har ett par typ täckbyxor på jobbet. Så det går nog bra om det blir för kallt.

Ha en trevlig dag. Skriver mer efter att jag har kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...