fredag 22 januari 2010

Jag skainte förbi Mulberry kring löningstid



Jag bara älskar Mulberrys Alexa-väska. Tycker att det är en alldeles underbar väska.
Såg den i norska ungdomstidningen Det Nye för ett tag sedan och blev alldeles fast. Vet dock inte riktigt om jag är villig att betala kring 8500-10000 kr för en väska. Får se om jag sparar ihop till den till min födelsedag, men den kanske blir billigare om jag köper den i Dublin?


Iövrigt tycker jag att plånboken och korthållaren var super söt. Men samma sak där, vet inte riktigt om jag är villig att betala det prset för en plånbok/kortkållare.

2 kommentarer:

  1. Den blåa var helsnygg, men föredrar italienska märken.

    SvaraRadera
  2. Svar till brunetta: den ska bli min som tjugo-års present hade jag tänkt :)

    jag ser inte på något särskilt märke utan mer på desigen på saken. Jo jag har märkt det på bloggen. den rosa gucci'n var inte ful direkt ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...