lördag 2 januari 2010

Sista dagen i Skellefteå

Då var snart sista dagen i Skellefteå över. Jag och mina syskon kommer att ta bussen som går tjugo i sex till Umeå för att sedan byta buss till den som går till Stockholm senare ikväll. Kommer inte att bli bara lite drygt må jag då säga, men den här gången har jag då sällskap.

Jag och älsklingen for lite tvärt till stan. Ville se mig omkring en sista gång innan jag for hem. Det fick följa med ett par jeans hem från Cubus, men sedan hann vi inte mer. Vi skyndade oss hem för att jag skulle hinna packa ihop alla mina saker (och det är ju inte lite heller). Nu är det bara tandborsten kvar sedan är jag redo att fara iväg.

Förhoppningsvis finns det Internet på bussen från Stockholm till Oslo. Så förvänta dig ingen uppdatering förrän imorgon bitti kring nio-tio tiden.

Håll tummen att vi inte kör ner i diket eller är med om någon annan olycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...