fredag 1 januari 2010

2010

Då var det ett nytt år. Ska faktiskt bli ett riktigt trevligt år om jag får säga det själv.
Jag har ett fast jobb vilket innebär mycket mer shopping än tidigare (men även en massa sparande), jag blir 20 år i slutet på maj, jag kommer nog resa lite varstans (bland annat till Dublin i juni, om allt går som det ska). Förhoppningsvis får jag även min älskling och bestis festis till Oslo på heltid, om inte får de ta och pallra sig dit på besök.
Funderar på att ändra om i kategorierna lite grann. Nu när det är 2010 tror jag att de kategorierna från det här året kommer att sluta med ... 2010 (ex Allmänt 2010, Film 2010 osv), för att du lättare ska hitta i bloggen.

Nyårsafton var för övrigt riktigt trevligt. Lägger upp lite bilder senare (har packat ner minneskort läsaren) så ni får se någon bild.
Vi firade nyår hemma hos min pojkväns morbror och hans familj. Vi åt god mat, drack gott och hade det riktigt trevligt. Ett riktigt trevligt slut på 2009 och en trevlig början på 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...