torsdag 14 januari 2010

Assistentmöte

Mellan fyra och fem hade alla assistenet + två pedagogiskaledare + våran chef ett möte där vi gick igenom lite oliak saker. Dock så hann vi inteigenom allt, men det blir fler möten framöver.

Annars har det inte hunnit skedär väldigt mycket idag. Har haft min vanliga svans av barn. Jag gillar när de gillar mig. Bättre det än när de springer skrikandes ifrån migfort de ser mig.

Nu är det dags för middag och sedan hade jag tänkt läsa lite i Dead until Dark. När jag får lön ska jag skaffade de återstående sju böckerna. Är det bara jag som gillar att äga hela bokserier och inte bara en eller annan bok från ett 'set'?
Senare ikväll blir det att se Glee och sedan sova. Känner mig riktigt sliten idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...